Гарантія та повернення

Гарантія та сервісне обслуговування


Чи можу я обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 180 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Повернення коштів протягом 5 днів після отримання товару.

Щоб використати можливість обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть розрахунковий документ придбання.

Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновків/актів сервісного центру авторизованого виробника Товару.


Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обмінювати або повернути товар можна в нашому магазині https://electrostore.com.ua за адресою: Україна, м. Тернопіль, вул. Микулинецька 115 де ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел. +38(068) 8210-881 та +38(066) 0491-530. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.


Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до нас або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнюйте за тел. +38(068) 8210-881 та +38(066) 0491-530 (пн. – нд. з 9:00 до 19:00), або поштою electrostore.com.ua@gmail.com

Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 30 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».

Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів.
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;